Davin Sazeh

درباره ما

در طی دو دهه گذشته، همواره توانسته ایم در عرصه های مختلف مهندسی، تأمین تجهیزات و ساخت و راه اندازی جایگاه متمایزی را در ارائه خدمت به کارفرمایان خود کسب نماییم. از بدو تأسیس شرکت، همواره به دنبال خلق فرصت های شغلی برابر و پاسخگویی به الزامات و نیازمندی های جامعه با در نظر گرفتن مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سر لوحه مآموریت سازمانی ما بوده است. در هر مرحله از رشد شرکت، به طور مداوم سعی در به روز رسانی و ارتقاء دانش و تعالی اهداف خود مطابق با شرایط جدید محیطی نموده ایم. مفتخریم که نه تنها به عنوان یک سازمان حرفه ای، بلکه به عنوان یک خانواده متعهد، اهداف و اقدامات خود را همسو با تعالی و سازندگی جامعه خود برگزیده ایم. در این راستا، داوین سازه با اتکاء به متخصصین مجرب و توانمند و همچنین ناوگان وسیع و به روز ماشین آلات و تجهیزات توانسته است درصد قابل توجهی از پروژه های بزرگ صنعتی به ویژه پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی را در کشور با موفقیت تکمیل نماید. تحلیل ذینفعان به عنوان یکی از کارکرد های کلیدی نظام مدیریت پروژه داوین سازه سعی در شناسایی و تحلیل انتظارات و الزمات کلیه ذینفعان پروژه دارد. علاوه بر کسب رضایت کارفرما به عنوان ذینفع کلیدی پروژه، پاسخگویی به انتظارات سایر ذینفعان نیز از الویت های اصلی نظام مدیریت پروژه داوین سازه است..

ارزش های ما

ریشه ارزش های ما عبارتست از: تعهد به جامعه، تخصص در حرفه

ارزش های ما شالوده فرهنگ سازمانی ما را تشکیل می دهد. آنچه ما را طی بیش از دو دهه تجربه از سازمانی متعهد به خانواده ای متعهد و کوشا مبدل ساخته است، همانا ارزش های کلیدی سازمان است که رئوس آن عبارتند از:

• تعهد سازمانی
• پویایی و نوآوری
• استفاده بهینه از منابع
• احترام به کرامت انسانی
• ایجاد ارزش برای ذینفعان
• پاسخگویی
• تعهد به مسئولیت اجتماعی
• ایجاد فرصت های شغلی برابر
• یکپارچگی سازمانی
• شفافیت و صداقت
• تشویق به ارتقا فنی و دانش کارکنان
• تعهد نسبت به محیط زیست

باورهای اساسی ما

اخلاق
اخلاق ما قلب هر کاری است که انجام می دهیم، افراد خود را توانمند می کنیم، روابط معنادار خود را با مشتریان خود ایجاد می کنیم.

پایداری
از آنجایی که با آزادی، احترام به طبیعت، برابری و مسئولیت سروکار دارد، منطق تجاری خوبی دارد.

  

افراد بزرگ، تیم های بزرگ
ما برای افراد خود ارزش قائل هستیم، پیشرفت آنها را تشویق می کنیم و به عملکرد آنها پاداش می دهیم.

ارزش های کسب و کار ما که هرگز در مورد آنها مصالحه نمی کنیم:

ایمنی و سلامت
ما در مورد شرایط کاری کسانی که برای ما کار می کنند و سازمانمان جدی هستیم
کیفیت
شهرت ما بستگی به این دارد که کارمان را در اولین بار درست انجام دهیم و علاقه مند به برتری باشیم
تمامیت
ما خود را به بالاترین استانداردهای اخلاقی و اصول صداقت متعهد کردیم
نوآوری
ما دائماً در تلاش برای توسعه و به کارگیری فناوری در سطح جهانی در هر کاری هستیم. ما معتقدیم که برای مرتبط ماندن باید دائماً با نیازهای در حال تغییر جامعه بهبود پیدا کنیم
توجه
ما با همه صادقانه، منصفانه و با احترام و وقار رفتار می کنیم و به موقع و صریح با هم ارتباط برقرار می کنیم.

ایمنی، بهداشت، محیط زیست

ثابت قدم در بهداشت، ایمنی و محیط زیست

اطمینان از بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صدر اولویت های استراتژیک داوین سازه قرار دارد.
اعتقاد حرفه ای به حفظ منابع طبیعی برای نسل های آتی ما را بر آن ساخته است که اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست را نه تنها در دوره اجرای پروژه بلکه پس از زمان تحویل و در دوره بهره برداری نیز با جدیت تبیین نماییم. تیم مدیریت پروژه با نظارت مستقل و مستمر دپارتمان HSE، مسئول گردآوری داده های حوادث و متعاقباً تحلیل ریشه ای آنها می باشد. پس از تعیین علل و آثار حادثه، درس آموخته های مربوطه جهت جلوگیری از حوادث مشابه و کاهش آثار و احتمال رویداد های منفی ثبت و توزیع میگردد

مدیریت حوادث

در صورت وقوع هر حادثه ای در هر پروژه، تیم بررسی حادثه داده های مرتبط را جمع آوری می کند و در عین حال تیم مدیریت پروژه و بخش های مربوطه را توزیع می کند. هدف ما به حداقل رساندن هرگونه آسیب جدی به مردم و تلفات مالی است.

سیاست های HSSE

شرکت داوین سازه با بیش از نیم دو دهه تجربه به عنوان یک پیمانکار عمومی در اجرای پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر طرح های زیربنایی، متعهد به رعایت کلیه قوانین، مقررات و الزامات حاکم بر خدمات خود بوده و در جهت کسب رضایت کلیه ذینفعان، رئوس زیر را بعنوان اهداف برتر سازمان برگزیده است:

کیفیت و سیاست های HSSE

• ارتقاء سطح ایمنی شغلی و بهداشت حرفهای کارکنان از طریق پیشگیری از حوادث و مصدومیتها • ارتقاء توانمندی کارکنان از طریق آموزشهای به روز • ارتقاء رضایت کارفرمایان و سایر ذینفعان • افزایش سودآوری شرکت و حفظ منافع صاحبان سهام • بهبود مستمر مدیریت پروژه ها • توسعه بازار و افزایش زمینه های کاری داخلی و بینالمللی • ارتقاء ساختار مدیریتی موجود به سمت تشکیل هولدینگ • حفاظت از منابع طبیعی و کاهش آلاینده های زیست محیطی

پیام رئیس هیات مدیره

خدمت به نوع بشر ، متعالی ترین هدف وجودی انسان ها و نهادهای اجتماعی می باشد و ما با اعتقاد راسخ به این امر ، کارآفرینی در عرصه سازندگی و تولید را بعنوان بهترین راه نیل به این هدف والا برگزیده ایم ، چرا که یک کار اساسی و ماندگار برای بشریت بوده و تولید اشتغال کلانِ شرافتمندانه را در بر دارد . در این راستا، در سال 1386 فعالیت های پیمانکاری را آغاز نمودیم . امروزه افتخار داریم بگوئیم پس از گذشت بیش از دو دهه فعالیت مستمر ، بدون خطا در ایفای تعهدات ، داوین سازه موقعیت خود را بعنوان یک پیمانکار عمومی پیشرو درایران و منطقه تثبیت نموده است . اساس موفقیت ما ، داشتن چشم انداز بلند مدت و رعایت ایمنی و بهداشت محیط زیست (HSE) ، کیفیت ، سرعت عمل و پایبندی به ارزش های استوارمان از جمله التزام عملی به ایفای تعهدات ، سخت کوشی و پرهیز از تجمل گرایی ، رعایت اصول اخلاق حرفه ای و توسعه مستمر منابع انسانی ، امکانات و تجهیزات اجرایی می باشد . همکاران ما دراین مسیر موفق به عمکردی کم نظیر در اجرای پروژه های زیربنایی ، پالایشگاههای نفت و گاز ، مجتمع های پتروشیمی ، تصفیه آب و فاضلاب و شبکه های آبیاری گردیده اند . چشم انداز آینده گروه علاوه بر گسترش فعالیت ها در ایران ، توسعه بازار در سطح بین الملل و بخصوص در کشورهای منطقه می باشد که در این راه قدم های قابل ملاحظه ای برداشته شده است .

چارت سازمانی

پیمایش به بالا